Flying Angel Heart

4.30.2014

Dy vajza në familje janë çelësi i lumturisë!

 

Nëse keni dy vajza, jeni me fat! Një studimi ka dalë në përfundimin që të kesh dy vajza është çelësi i lumturisë dhe harmonisë në jetën familjare.

Kërkimet kanë nxjerrë këto rezultate pasi kanë marrë në shqyrtim familje me kombinime të ndryshme, djem dhe vajza.

Rezultatet treguan se nga të gjitha kombinimet, familjet me dy vajza janë më të lumtura dhe kanë harmoni me njëri – tjetrin.

Në shqyrtim u morën të gjitha variantet, por arsyeja se pse dy vajza të bëjnë të lumtur ishte sepse ato nuk kanë gjasa për të krijuar konflikte, janë më pranë prindërve dhe në përgjithësi e bëjnë jetën më të kënaqshme.

Faye Mingo, zëdhënësë e bounty.com tha se nënat dhe baballarët nuk bëjnë diferenca mes fëmijëve dhe i duan ata njësoj, por zakonisht familjet e mëdha e kanë të vështirë të ruajnë harmoninë në familjet e tyre.

Pas familjeve me dy vajza, të tjerat më të lumtura vinë ato me kombinimin e fëmijëve, një djalë dhe një vajzë.

Ndërsa kombinimet e “vështira” përfshijnë dy djem dhe dy vajza, tre vajza dhe një djalë, tre djem dhe një një vajzë.

Nga rezultatet 86% e prindërve, me fëmijë të të njëjtës gjini thanë se ata janë më shumë miq e shkojnë mirë me njëri – tjetrin. Ata i zgjidhin më lehtë problemet dhe u kursejnë punë prindërve.

0 σχόλια:

Post a Comment