Flying Angel Heart

4.09.2014

Jessie J ndërron mendje, nuk jam më biseksuale

 

 

JessieKëngëtarja britanike me famë botërore Jessie J ka befasuar opinion publik gjatë një interviste për gazetën ” The Mirror” kur tha se ka hequr dorë nga preferencat seksuale për femrat.

Ylli i shumë hiteve ndërkombëtare si, Price Tag, Thunder e shumë këngëve të tjera, në fillimet e karrierës së saj deklaroi publikisht se i pelqenin femrat.

26 – vjeçarja ka folur për ‘The Mirror’ duke thënë se preferenca e saj seksuale ka ndryshuar dhe se eksperiencat e mëparshme me femra kanë qenë vetëm një moment në jëtën e saj dhe tashmë ka ndryshuar tërësisht orientim.

“Për mua ka qenë një fazë. Por nuk jam duke thënë se biseksualiteti është fazë për secilin. Nuk jam penduar për çfarë kam bërë më parë, por do ta mbyll gjithçka, dua të martohem me një burrë” dhe të kem fëmijë ka deklaruar, Jessie J.

0 σχόλια:

Post a Comment