Flying Angel Heart

6.07.2014

Virgjërinë e kam të shenjtë, vlen më shumë se 100 milionë lekë

Disa thonë se programi “Big Brother” ka shkuar shumë larg me historitë e dashurive dhe të seksit brenda në shtëpi.

Por fituesja e këtij viti, Nevila Omeri, 20- vjeçarja e rritur në fshatin SOS, tha se ajo është e virgjër, madje shkoi më larg, kur tha se virgjërinë e ka të shenjtë, pasi ajo vlen më shumë se 100 milionë lekët.

Për shumë media, kjo deklaratë është interesante pasi bëhet nga një vajzë e rritur pa familje.

“Natyrisht që po, është një vlerë. Unë personalisht virgjërinë e ruaj si diçka të shtrenjtë dhe të shenjtë për veten time. Ajo s’mund t’i dhurohet kujtdo. Do të vazhdoj ta ruaj këtë aset personal deri sa të gjej njeriun e duhur, me të cilin do të krijoj familjen time, tha Nevila .

0 σχόλια:

Post a Comment