Flying Angel Heart

6.30.2013

dashuri e madhe , poezi

Une te desha moj te befsha GROPEN
Se per ty shita dhe LOPEN
Lopen bashk me VICIN
Kurse ti me tradhtove me ate KERRICIN
Sa te shof ty me kujton ate GOMARIN
Po si nuk ke turp qe me le per ate BALLSQEPARIN
Pa ty jeta ime tani Esht KOT,
Se kam ca koh qe nuk fle NGROHT
Te betohem po te HARROJ
Se me esht prish bicikleta dhe te vi ne kemb nga lagja jote PERTOJ
Se ku gabova kurr nuk e KUPTOVA
Po shyqyr qe me le se per ty shum SHPENZOVA
Te qerasja cdo dit me KAFE DHE BERCOLLA
Po leket i paguaje ti se une skisha te HOLLA
Me aromen tende me hoqe trurin FARE
Po lahu ndoiher mi KATUNARE
Kishim ne plan qe te dy ne plazh TE VINIM
Ene ndoi birr me shoqen tende ta PINIM
Ishte shoqja qe te ma beje me PREMTOVE
Po tani e zura vet une se ti u LARGOVE
Se fundmi te them je YLLI IM
A ishalla te vraft ndonje VETETIM.

0 σχόλια:

Post a Comment