Flying Angel Heart

6.02.2013

Doni të lini një mashkull pa fjalë? Vishuni kështu

 

 

 

Femrat, shpesh me përzgjedhjen e tyre i befasojnë miqtë por edhe partnerët e tyre, të cilët në fakt e duan më shumë stilin klasik.

Shumë femra vendosin t’i ndjekin trendët më të reja të modës vetëm për të lënë përshtypje. Stilistët kanë bërë një listë të kreacioneve që më së shumti e nxisin fantazinë mashkullore dhe janë shumë të përshtatshme për pistat e modës.

Veshja klasike sipas mendimit të pjesë më të madhe të të anketuarve, është në gjendje ta lërë mashkullin pa fjalë, posaçërisht kombinimi me këpucët e duhura me take të larta. Pjesa më e madhe e meshkujve kanë deklaruar se nuk janë tërheqëse femrat që vishen pa shije dhe duken shumë vulgare. Përveç kësaj ata e lidhin mënyrën e të veshurit edhe me karakterin e femrës dhe sipas asaj e marrin përshtypjen e parë për të.

Bukuria e femrës është diçka që ajo e posedon në vete dhe nuk ka nevojë atë ta shprehë me lakuriqësim, por me stil të veshjes të krijuar mirë.

0 σχόλια:

Post a Comment