Flying Angel Heart

6.03.2013

Jaguar vlerësohet si makina më e bukur e vitit 2013 (FOTOT)

 

.

 

 


1

 

Makina me dizajnin më të bukur për vitin 2013 është modeli Jaguar F-Type. Çmimi është dhënë nga 66 ekspertë të makinave, të cilët e kanë vlerësuar këtë model si më të bukurin, por edhe më praktik për makinat moderne.

Në garë ishin 43 modele makinash që pritet të hidhen në treg gjatë muajve në vijim. Sipas jurisë, Jaguari me modelin e ri ka respektuar formën klasike të makinës, por ka paraqitur dhe ide të reja për ta bërë më sportive atë. Ndërsa një pjesë rëndësishme e risisë së modelit ndodhet në pjesët e brendshme të saj.

Çmimi është marrë nga drejtori i kompanisë, Adrian Hallmark. Ai tha se ka pasur rezerva për modelin Jaguar F-Type, pasi është makina e parë tërësisht sportive që është prodhuar nga kjo kompani në 50 vitet e ekzistencës së saj.

Jaguar yesterday (Thu) revealed the spiritual successor to its iconic E-Type sports car - 50 years after the original went on sale. (See SWJAGUAR) The stunning F-Type has been designed to be an uncompromising two-seat convertible which offers motorists an exhilarating driving experience. It will see Jaguar take the fight to the Germans - with the F-Type going into direct competition with thoroughbred sports cars like the Porsche 911 and Porsche Cayman. The British firm is yet to reveal the full details on its new sports car, but it will be available with a choice of a 3-litre V6 or 5-litre V8 engine to give it blistering performance.

0 σχόλια:

Post a Comment