Flying Angel Heart

6.02.2013

Luftar Paja shpreh amanetin e nënës

luftar-paja1

Artisti i njohur, Luftar Paja, i ndodhur dje në Orikum, nuk e ka lënë rastin pa thënë batutën e tij në takimin e Edi Ramës me banorët. “Unë nuk jam nga ata artistë që i përkas asaj kaste që i thur temena qeverisë, që vargjet e Rrapush Xhaferrit, i thotë ushton fusha e gjëmon mali, në Devoll vjen gjenerali apo në Lumas të Beratit që i këndoi kolegu im Kozma Dushi. Tani unë them që populli kërkon gjëra shumë modeste, kur them kërkon shumë modeste, kërkon jetesën që ndoshta në vende të tjera të botës nuk përfillet, por ne e kemi të domosdoshme. Si e tillë i është ngrënë haku mbi 20 e ca vjet që e tall Saliu si i do qejfi. Unë i drejtohem Edi Ramës dhe i drejtohem me amanetin që më ka lënë nëna, nëse nuk punon për këtë popull o Edi Rama, guri gur mos ta paftë. Kaq kam!”, u shpreh Paja.

0 σχόλια:

Post a Comment